Monday 30 December 2013

TAHUN 2013 AKAN PERGI DAN TAHUN 2014 AKAN TIBA

Assalamualaikum....


      Rasanya dah lama saya tidak mencoretkan sesuatu di atas blog yang tidak seberapa ni...Rindu pula nak mencoretkan sesuatu sebab dah nak masuk tahun baru dah....bukannye sibuk ke pe...saje tak de idea nak tulis pe...Tahun depan membuka lebaran baru bagi diri saya....maklumlah saya akan menyambut cahaya mata yang ketiga tidak lama lagi....kalau ikutkan tarikh jangka  2.2.2014....tapi tak tau le awal ke pe....saya rasa macam awal je...tak sampai jangkanye tu rasanye.....tapi ape pun janji selamat...
    Tahun depan mungkin saya sibuk sikit sebab ade baby....mungkin tidak setenang sekarang maklumlah anak yang kedua dah lapan tahun....dah besar dah.....tak perlu nak bangun malam....tahun depan bermula lah kehidupan baru kena bangun malam tukar lampin....bagi susu.....macam-macam lagi la rasenye akan berubah....tapi tak pe saya akan cuba buat yang terbaik....moga-moga Allah mempermudahkan urusan yang saya akan lakukan...
    Semua orang kalau masuk tahun baru ade azam baru....macam-macam azam mereka buat...tak tau le....saya tak tau la ape azam saya.....sama je....perkara yang dibuat sebelum-sebelum ni pun....macam tu juga kehidupan saye tiap-tiap tahun same je.... ok le sampai sini dulu le...sebelum orang jemu nak baca baik saye stop kat sini dulu...
   Wassalam....................

No comments:

Post a Comment